14 września 2014

Unisex

21 komentarzy:
 
Hejo ludziska :) W piątek wróciłam ze szkolenia, które odbyło się w Prudniku :) Te kilka dni poświęciłam na naukę makijażu permanentnego oczu oraz brwi! ;) Od poniedziałku wprowadziliśmy nową usługę i ogromnie wszystkich zapraszamy do skorzystania! Efekty zobaczycie poniżej ;) Modelce wykonałam makijaż permanentny oczu(kreska górna) oraz brwi metodą piórkową.
Brwi będą miały barwę ciepłego brązu, kolor ten zostanie uzyskany po 28 dniach. Wtedy także będą robione ewentualne poprawki ;)

Co do stylizacji :) Dość luźny zestaw pokazany na parkingu jednej z poznańskich galerii. Spodnie dresowe z obniżonym krokiem, do tego koszula i buty na koturnie :) Co wcześniej wydałoby się nie możliwym w połączeniu, dzisiaj jest prostym i dobrze wyglądającym. Moda podąża w kierunku uniwersalnym, wiele rzeczy staję się unisexami. Kiedyś spodnie z obniżonym krokiem były zarezerwowane tylko dla mężczyzn, a dzisiaj widzimy w nich co raz to więcej dziewczyn! Ja mam w swojej garderobie dwie takie pary. Jedna to właśnie ta, a druga posiada motyw kwiatowy! Na pewno Wam je pokaże na blogu! 

Miłej niedzieli!! ładujmy akumulatory! Jutro trzeba wrócić do pracy :(


Buty - SHOELOOK
Koszula - H&M
Spodnie - METKA

21 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw, podobają mi się tutaj spodnie i to bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula jest prześliczna, a spodnie mam podobne, tylko że z suwiakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula! :-)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki masz rozmiar tych spodni? są genialne!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki podklad uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy bym sobie nie zrobila permanentnego makijazu :P
    Fajnie wyglądasz :)

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw:) a jaki kolorek tego podkładu??

    OdpowiedzUsuń
  8. takie "zwyklaki" są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie dotyczące Twoje cery.Mianowicie czy masz problemy z zaczerwienieniami na twarzy ? Bo ja właśnie mam i chciałabym się dowiedzieć czy podkład którego używasz sprawdzi się również u mnie. Z góry dziękuje za odpowiedź ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całe szczęście nie mam takiego problemu. Ciężko jest doradzić cokolwiek przez internet.

      Usuń
    2. A czym podkład ten z Avonu jest gęsty czy płynny ? :)

      Usuń
  10. Kiedy kupiłaś ta koszulę? ;) jest śliczna i jaka cena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją chyba już z 2 lata, niestety nie pamiętam ceny :)

      Usuń
  11. Ale masz ładne brwi :) Też chcę sobie takie zrobić, oczywiście jak będą do mnie pasowały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin