26 września 2014

Total black

22 komentarze:
 
Ten pościak został zainspirowany motywem dwóch kolorów czerni i chłodnej zieleni, która miała zostać tłem. Całością stylizacji zawładnęła czarna maxi. Uwielbiam ten typ sukienek i w mojej szafie pojawiły się już kolejne! Niedługo na pewno pokaże je na blogu! Dodatki to właściwie tylko kapelusz i paznokcie w odcieniach szarości i czarni.

Mamy nadzieję, że podobają Wam się takie sesje zdjęciowe. W niedalekiej przyszłości chcielibyśmy spróbować sił w kolejnych!

"To wymaga odwagi by się rozwijać i stać się tym, kim naprawdę jesteś."

Kapelusz - H&M
SUKIENKA - BONJOUR AND KISS

22 komentarze:

  1. Łał zachwyciły mnie te zdjęcia. Totalny black look ale i tak z tych zdjęć bije radość. :-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej julka pięknie wyglądzasz rzeczywiście prostota zawsze wygrywa , w sumie jeszcze czerwonokrwiste usta i paznokcie i mamy maly strój na haloween :) ogólnie to chcialabym sie dowiedzieć czy możesz zrobić osobny post na temat brwi pernamentnych jak to wygląda pokazać więcej zdjęc , jestem tym zainteresowana ale oglądając sama zdjęcia w necie często są one mam wrażenie przerysowane i jeszcze cene takiego zabiegu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli brewki będą dobrze zrobione to nie powinny być przerysowane :) Chodzi o naturalny efekt

      Usuń
  3. świetne, magiczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ci cudownie w tej czarnej maxi! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Julka, fenomenalnie - nawet mroczna czerń Ci pasuje :) Kapelusz bardzo fajny, zastanawiałam się nad nim ostatnio - Czy planujesz jeszcze jakieś stylizacje z nim? Potrzebuję inspiracji! Buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej julka, czy twoj chlopak skonczyl jakis kurs fotograficzny????

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow, wyglądasz genialnie :) Kapelusz jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie wygladasz;)
    Jak bylo wczoraj na pierwszym roku licencjata?:) Zastanawialam sie co tam robisz, a Tobie sie sale pomylily;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są tak przepiękne, że nie mogę się napatrzeć! Cudowne:* Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja chciałabym zapytać o inny temat, mianowicie czy lubisz zaoczne studia?
    I czy ciężko jest wysiedzieć tyle godzin w szkole na wykładach? Za tydzień zaczynam 1 rok na studiach zaocznych, mam już plan i trochę mnie to przeraża :O 12-14 godzin w szkole przez 2 dni. Jakie są Twoje odczucia ?? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trudno, ale uważam, że są lepsze od dziennych. Możesz w tygodniu zbierać doświadczenie, które na pewno Ci się przyda w zawodzie ;)

      Usuń
  12. Stunning, reminds me of Lisa Ekdahl!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jesteś podobna do Mariny Łuczenko :O

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi sie ten look nie widzi...
    Nie moj styl ...
    i Uwazam,ze do Ciebie tez nie pasuje...
    Troszke jak czarownica :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin