11 września 2014

Na luzie

14 komentarzy:
 
Stylizacja jakich wiele na tym blogu :) Luźne, wygodne outfity to jest to w czym czuję się najlepiej. Pewnie nie raz już Wam o tym mówiłam, ale czasem lubię się przypomnieć. Jeansy, luźna koszula i buty za kostkę to jedne z elementów, które praktycznie każda z Nas ma w swojej szafie :)

Dzisiaj nadszedł ten piękny dzień kiedy rozpoczynam przygodę z makijażem permanentnym <3 Od zawsze o tym marzyłam, a dzisiaj moje marzenie się spełnia. Pierwszy dzień to teoria, a jutro zaczynam praktykę zakończoną wykonaniem makijażu permanentnego  brwi oraz oczu na mojej modelce ;)

Dzisiaj sama oddam się w ręce szkoleniowca! Efekty na pewno zobaczycie na instagramie! :)
http://instagram.com/julia_nessa
Buty - Niestety nie pamiętamJeansy - ROMWE 

Koszulka - YUPS

14 komentarzy:

  1. Tshirt tak, ale trampki niekoniecznie mnie przekonują. Włosy piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeansy sa idealne ,fajny kolor i te przetarcia <333 a Ty jestes slicznotaa!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne masz pazurki, szkoda że nie widać ich bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj są:) https://www.facebook.com/Julianessastylizacjepaznokci/photos/pb.351136638357660.-2207520000.1410463046./439361429535180/?type=3&theater

      Usuń
  4. swietne jeansy! idealnie leza no i te przetarcia... wygladaja czadowo!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNE POŁĄCZENIE NA LUZIE! SUPER BUCIKI
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny zestaw :))
    Strasznie Ci ladnie w takich dlugich wlosach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny masz ten kolor wloskow. napiszesz jaki to kolor?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej odpowiesz mi? sciagam sobie wlasnie kolor z czarnego I tez chce taki jasny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy robię w galerii da Vinci więc nie mam pojęcia :)

      Usuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin